Uiteraard wilt LANOVIAS dat u als klant tevreden bent met onze producten.Wanneer de artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren.Vergeet niet uw factuur aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.De retourkosten zijn voor de persoon die de artikelen aan ons retourneren. Wanneer wij de door u terug gestuurde artikelen hebben ontvangen zullen wij overgaan op terugbetaling. 

Artikelen kunnen binnen 7 dagen worden terug gestuurd naar onze winkel / hoofdkantoor. 

LANOVIAS
WILLEM ALEXANDERSTRAAT 19
4711 BZ SINT WILLEBRORD
NEDERLAND

Let op: Uw retour wordt na ontvangst binnen een week verwerkt.Wanneer u ervoor heeft gekozen om te betalen via iDeal zullen wij het bedrag retour overmaken naar hetzelfde rekeningnummer waar wij de betaling van hebben ontvangen. 

___________________________________________________________________________________________

VOORWAARDEN

Natuurlijk mogen artikelen thuis gepast worden maar deze mogen niet gedragen of gewassen worden. Op gedragen, gewassen & kwetsbare kleding geven wij dan ook helaas geen (scheur) garantie. - Wanneer er door nalatigheid ontstane beschadigingen aan de artikelen zit kunnen wij helaas niet overgaan op terugbetaling. Bijvoorbeeld door water-, val- en/of stootschade.- Artikelen waar make up en / of een sterke lichaamsgeur aan zit nemen wij ook niet retour. - Artikelen dienen in goede staat aan ons geretourneerd te worden. Met alle toegevoegde kaartjes en verpakking hieraan toegevoegd. 

HOE RETOURNEER IK MIJN PAKKET?

1. Maak een notitie op de factuur dat het om een retourzending gaat
2. Voeg de factuur toe aan jouw retourpakket 
3. Breng jouw retourpakket naar bijvoorbeeld een Post NL-punt
4. Bewaar goed de track and trace gegevens 

TRACK AND TRACE

Wij verzenden al onze pakketten met TT link. Nadat wij uw pakket hebben afgeleverd op het postkantoor kunt u het pakket volgen. Let op: Bewaar goed uw track and trace bewijs nadat u uw retourzending naar een post-punt heeft gebracht. Zonder bewijs van verzending kunnen wij helaas geen geld retour overmaken.

UITZONDERINGEN

Sale artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Heeft u onverwachts met een foutieve levering of een defect te maken in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op contact@lanovias.nl.

VERKEERDE ADRES DISCLAIMER

Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste adres in te vullen. Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen het adres voor u te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.

BEZORGD MAAR NIET BEZORGD

Wij versturen alle pakketten met track and trace code omdat wij al onze zendingen graag willen kunnen volgen en achterhalen. Mocht uw TT link aangeven dat uw zending is bezorgd, maar is dit na 24 uur nog niet het geval? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 

WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?

Bewaar altijd goed de track and trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen. Zodra wij retourzendingen ontvangen, storten wij dezelfde dag het geld terug. Let op: Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem Mollie. Het duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Alle orders die op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog door ons verstuurd en doorgaans binnen 1 a 2 dagen geleverd. We blijven hierin echter wel afhankelijk van Post NL dus wij kunnen dit nooit 100% garanderen.

Over het algemeen worden pakketjes maandag t/m zaterdag binnen 1-2 dagen geleverd (m.u.v. zon- en feestdagen).

  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password